beter
een accountant die vooruitkijkt,
zodat ik met een goede blik op de toekomst kan
ondernemen.

beter
een accountant die vooruitkijkt,
zodat ik met een goede blik op de toekomst kan
ondernemen.

LinkedIn
WhatsApp

Administratiekantoor Breda? 5 tips bij het uitzoeken.

[et_pb_section][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text]

Administratiekantoor Breda? Een goede en betrouwbare administratie is de basis voor elk bedrijf, waarbij verbeterpotentieel inzichtelijk wordt gemaakt. Veel ondernemers zijn niet zo bedreven in het voeren, interpreteren en analyseren van de administratie. Daarom wordt veelal samengewerkt met administratiekantoren en/of accountantskantoren in Breda. In deze korte blog staan we stil bij de in onze ogen, 5 belangrijkste punten bij het kiezen van een administratiekantoor en/of accountant in Breda.

  1. Automatisering
  2. Fiscale kennis
  3. Bereikbaarheid
  4. Resultaten
  5. Beter, sneller, makkelijker

Automatisering

Moet je bonnetjes, bankafschriften en andere documenten fysiek aanleveren of is alles via apps en automatisering geregeld? Met de apps die we hebben kan je eenvoudig alle bonnetjes zo fotograferen en inladen in het financieel pakket. De koppelingen tussen bank, financiële administratie, betaalproviders, ERP- systeem, logistiek systeem en rapportage systeem zorgen voor een up-to-date inzicht in de cijfers van jouw bedrijf. 

Fiscale kennis

Heb je wel de juiste ondernemingsvorm? Vindt er regelmatig een gesprek plaats met je accountant waarin wordt gekeken of jouw huidige situatie nog wel past bij de keuzes die in het verleden zijn gemaakt? Wij  noemen dat een periodieke APK.  Dus op welke termijn vindt er zo’n apk gesprek plaats met jouw financiële sparringpartner.

Bereikbaarheid

Kan je het administratiekantoor alleen per email bereiken of kan je ze elke dag gewoon bellen/appen? Met een eigen en persoonlijk aanspreekpunt, voelt het niet alsof er een kantoor op afstand is maar alsof je jouw eigen afdeling altijd bij de hand hebt.

Resultaten

Helpt het administratiekantoor jouw resultaten te verbeteren en heb je meer geld op de bank? Door slimmer en efficiënter zaken te doen kan je snel veel geld besparen. Zonde als je dat laat liggen. 

Beter, sneller en makkelijker? Administratiekantoor Breda.

Het kan allemaal beter, sneller en makkelijker. Hoe dan? Heel simpel, via Beter Ondernemen. Daar kan je namelijk alles in een krijgen, opschalen en afschalen wanneer je wil. Bij Beter Ondernemen heb je jouw gehele financiële afdeling op afstand maar toch dichtbij. Onze accountant kijkt naar de juiste vastlegging en uw fiscale mogelijkheden. De systemen waar we mee werken zijn snel, hip en makkelijk te benaderen, zodat iedere ondernemer via het dashboard direct kan zien hoe hij of zij ervoor staat. Onze financial business partners staan naast de ondernemer. Hierdoor zijn ze sparringpartner, coach, analist, interim CFO voor elke MKB onderneming, en dat vanaf 1 dag per maand.

Dus wil je meer uit je bedrijf halen door strakker, sneller, beter overzicht van de huidige en potentiële toekomstige performance gekoppeld met persoonlijk pragmatisch en duidelijke adviezen? Dan kijken we graag met je mee, op welke manier we voor jouw bedrijf van toegevoegde waarde kunnen zijn.

Voor meer informatie, bezoek onze website www.staging.beter-ondernemen.flywheelsites.com of mail meteen voor een afspraak naar [email protected].

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
LinkedIn
WhatsApp